19.9 C
تهران
۱۴۰۳-۰۱-۲۸
مجله تک دیتا
اخبار جدید

شاهکار جدید سامسونگ | گوشی گلکسی S20 سامسونگ

گلکسی اس 20

گوشی گلکسی S20 سامسونگ


نگاهی به هر آنچه در رویداد رونمایی 2020 سامسونگ گذشت؛
شب گذشته سامسونگ طی رویدادی باشکوه، از آخرین پرچم‌داران خود شامل سری گلکسی اس 20 در دو نسخه LTE و 5جی، گوشی تاشو گلکسی زد فیلیپ و ایرفون های بی‌سیم گلکسی بادز پلاس رونمایی کرد.  خانواده‌ی سری گلکسی اس ۲۰ شاهد بهبود‌های متعددی بود و خود را به‌عنوان توانمندترین محصولات حال حاضر دنیای موبایل معرفی کرد.
این گوشی بدنه ای از جنس شیشه و آلومینیوم دارد و برخلاف نسل های پیشین خبری از نسخه سرامیکی در آن نیست. لبه‌های سمت راست و چپ نمایشگر انحنای اندکی دارند که البته این بار بسیار کم شده و درنتیجه احتمال تاچ تصادفی صفحه را به میزان زیادی کم کرده است.

نخستین محصول معرفی شده گلکسی زد فلیپ بود که با طراحی جذاب خود و مشخصات فنی قدرتمندی که در بدنه ی آیینه ای خود جای داده بود، باری دیگر تلاش سامسونگ را برای تغییر آنچه در گوشی های هوشمند شاهد  هستیم، به رخ جهانیان کشید. صرف‌نظر از اتصال 5G، دوربین کانون اصلی تمرکز سامسونگ در خانواده‌ی گلکسی S20 به‌حساب می‌آید.

گلکسی اس 20

دو گوشی گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس نیز در این مراسم معرفی شد؛ گوشی هایی که نسبت به نسل قبلی پیشرفت چشم گیری را تجربه می کردند و با نخستین رم LPDDR5 دنیا در بخش های نمایشگر، عکاسی، پردازشی و امنیت سخت افزاری به صورت قابل توجهی ارتقا یافتند. قابلیت هایی نظیر فیلمبرداری حرفه ای 8K، بزرگنمایی 30 برابری، نمایشگر 120 هرتزی و …
دوربین پشتی گلکسی اس 20 از نوع سه‌گانه است و ترکیب دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لنز F/1.8، دوربین تله‌فوتوی 64 مگاپیکسلی با لنز F/2.0 و دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی با لنز F/2.2 را دارا می‌باشد.

در‌حالی‌که غیراز دوربین اولتراواید، دو ماژول دیگر از لرزش‌گیر اپتیکال نیز بهره می‌برند. گلکسی اس 20 پلاس (Galaxy S20 PLUS)از دوربین چهارگانه استفاده می‌کند که تفاوت آن با دوربین سه‌گانه‌ی گلکسی اس 20 (GALAXY S20) به وجود ماژول ToF با وضوح ۰/۳ مگاپیکسل موسوم به   Depth Vision  بازمی‌گردد.

گلکسی اس 20

گوشی سوم این خانواده، در کلاس کاملا جدید و متفاوت است و معنای جدیدی به دنیای پرچمداران ببخشد! گلکسی اس 20 اولترا  (GALAXY S20 ULTRA) با مشخصاتی حتی قدرتمندتر از گلکسی اس 20 پلاس رونمایی شد و مشخصات استثنائی خود شامل رم 16 گیگابایتی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، دوربین گلکسی اس 20 اولترا از حسگر بزرگ ۱۰۸ مگاپیکسلی (108 Mega Pixel) با لنز F/1.8 به‌عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کند، بزرگنمایی 100 برابری، سلفی 40 مگاپیکسلی و فیلمبرداری 8K  را به رخ رقبا کشید!

اما آخرین شگفتانه سامسونگ، رونمایی از ایرفون های بی سیم به نام گلکسی بادز پلاس با 22 ساعت شارژدهی بود؛ ایرفونی که به ادعای سامسونگ با هر دو پلتفرم iOS و Android سازگاری بالایی خواهد داشت و به لطف اسپیکرهای دو مسیره توییتر و ووفر، نسبت به نسل قبلی خود از صدایی 40 درصد باکیفیت تر بهره خواهد برد.

دریافت پیش سفارش برای گلکسی S20 اولترا از همین امروز آغاز می شود. قیمت تعیین شده برای نسخه بهره مند از 128 گیگابایت حافظه داخلی برابر با  ۱۳۴۵ یورو یا ۱۴۰۰ دلار اعلام شده و اگر به خرید نسخه بالاتر با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی علاقمند باشید خرید این گوشی ۱۵۵۰ یورو برای شما آب می خورد.

ویدئویی از مراسم رونمایی گلکسی اس 20 سامسونگ:


Rate this post

نظر شما چیه؟

10 − هفت =