17.6 C
تهران
۱۴۰۳-۰۱-۳۰
مجله تک دیتا
اخبار جدید

ایموجی های جدید سال 2020

ایموجی جدید

ایموجی جدید سال 2020


ایموجی جدید که کنسرسیوم یونیکد آن ها را برای سال 2020 نهایی کرده است و در نیمه دوم سال 2020 روی سیستم عامل های مختلف از جمله نسخه جدید اندروید و iOS شاهد اضافه شدنشان خواهیم بود. ‌کنسرسیوم یونیکد که وظیفه تایید انواع ایموجی های جدید را بر عهده دارد، اعلام نمود که 117 ایموجی جدید به زبان ایموجی اضافه شده و کاربران می‌توانند در آینده‌ای نزدیک از آن ها استفاده کنند.
هر سال، ایموجی های جدیدی اعلام می شوند ، تا به ما کمک کنند وقتی کلمات کاملاً  نمیتوانند مفهوم را برسانند، آنرا با تصاویر بیان کنیم. لیست نهایی امسال به تازگی دو روز گذشته اعلام شده است و از ایموجی اختلاف نظر گرفته تا ایموجی کودک شیرخوار در آن قرار دارد.

اموجی جدید

ازانواع این ایموجی جدید میتوان به دست ایتالیایی، نینجا ها ، قسمت های آناتومیک بدن مثل قلب، چهره خندان با اشک ، حیوانات و غذاهای جدید ، والدین که به نوزاد تغذیه می کنند، و موارد دیگر اشاره کرد.
استفاده از ایموجی‌ های جدید به تصمیم تولیدکنندگان موبایل بستگی دارد چرا که این شرکت‌ها اصولاً سعی می‌کنند با تغییر ایموجی‌های اصلی و تطبیق آنها با زبان ایموجی‌ های خود، گزینه‌های منحصر به فردی خلق کنند. با این وجود کنسرسیوم اعلام کرده است که از نیمه دوم سال می توان این ایموجی جدید را در دسترس داشت، اما سال گذشته شاهد انتشار آن ها در پاییز بودیم.


در زیر می توانید برخی از این ایموجی ها را مشاهده کنید.

4.2/5 - (9 امتیاز)

نظر شما چیه؟

چهار × پنج =