16.7 C
تهران
۱۴۰۳-۰۱-۰۹
مجله تک دیتا
علمی و آموزشی

تمامی برنامه های اندروید را در مرورگر کروم در کامپیوتر اجرا کنید

حتما شما ها هم به این فکر کرده اید چگونه برنامه های اندروید را در کامپیوتر اجرا کنید و لی اگه بخواید این کار رو انجام بدید حتما اولین کاری که میکند استفاده از برنامه های شبیه سازی اندرویدی برای کامپیوتر هستش ولی این بار ما میخوایم که یه روش جدید و کاملا متفاوت رو به شما معرفی کنیم که بدون نیاز به برنامه های شبیه ساز بتونید برنامه های اندرویدی رو داخل مرورگر کروم اجرا کنید با تک دیتا همراه باشید .

این راهی که به شما اموزش میدیم که چند تا مزیر داره  اولین این که نیاز به سخت افزار قوی ندارید و دوم این که حجم زیادی از حافظه شما اشغتا نمیشه .

اولین کاری که باید انجام بدید اینه که اکستنشن ARC Welder  رو نصب کنید برای این کار بهصفحه مربوط به ARC Welder در وب استور کروم مراجعه کرده و آن را دانلود و نصب کنید. بعد از اتمام فرآیند کوتاه نصب، شما قادر خواهید بود از طریق صفحه اپلیکیشن‎های کروم ARC Welder را اجرا کنید.

اگر شما از دستگاهی استفاده می‎کنید که می‎تواند کروم و اپلیکیشن‎های کروم را اجرا کند، از ARC Welder نیز می‎توانید استفاده کنید. این به این معنا است که تمام سیستم‌عامل‎های دسکتاپ مثل ویندوز 10، macOS، سیستم‌عامل کروم و لینوکس از این ابزار پشتیبانی می‎کنند. آزمایشات انجام شده نشان می‎دهد ARC Welder تقریبا در تمام سیستم‌عامل‎ها به خوبی اجرا می‎شود و شما برای اجرای آن دیگر لازم نیست بین سیستم‌عامل‎های مختلف در حرکت باشید. ARC Welder در اصل برای سیستم‌عامل کروم طراحی شده و در زمان اجرا در سیستم‌عامل‎های دیگر یک هشدار «امکان وجود باگ در یک پلتفرم خاص» را نمایش می‎دهد.

فایل apk برنامتون رو دانلود کنید وقتی فایل APK شما آماده شد، تنها کافی است ARC Welder را در کروم اجرا کرده و یک دایرکتوری انتخاب کنید تا ARC Welder بتواند فایل‎های موقت خود را در آن بنویسد. بعد از انجام این کار، روی دکمه Add your APK کلیک کنید تا بعد از انتخاب فایل اپلیکیشن به صفحه مربوط به تنظیمات وارد شوید. خود گوگل می‎گوید برای به دست آوردن بهترین نتیجه بهتر است از تنظیمات پیش‌فرض استفاده کنید. برای اجرای اپلیکیشن روی test کلیک کنید.

ARC Welder هر بار می‎تواند تنها یک اپلیکیشن را اجرا کند. اگر می‎خواهید یک اپلیکیشن دیگر را باز کنید، باید اپلیکیشن مورد استفاده فعلی را ببندید. برای اجرا کردن یک APK جدید نیز باید ابتدا APK قدیمی‎ را حذف کرده و اپلیکیشن جدید را در ARC Welder اجرا کنید.

طی آزمایش‌های انجام شده با ARC Welder روی مرورگر کروم 56 در ویندوز 10 مشخص شد که اپلیکیشن‎های معروفی مانند Gmail ،Maps ،Facebook و Microsoft Word به درستی کار نمی‎کنند. اما برخی دیگر از اپلیکیشن‎ها مثل Twitter ،Plex و AccuWeather اجرا شده و به خوبی کار می‎کردند. از آنجا که ARC Welder برای پردازش سه بعدی طراحی نشده است، نباید انتظار داشت که بتواند خیلی از بازی‎ها را اجرا کند. بازی‎های قدیمی‎ مثل Temple اجرا می‎شوند اما تنها با 3 فریم در ثانیه که به هیچ وجه قابل استفاده نیست.

هدف از طراحی ابزار ARC Welder امکان آزمایش اپلیکیشن‎های طراحی شده توسط توسعه‌دهندگان قبل از انتقال آن به سیستم‌عامل کروم بوده است. به همین دلیل است که نباید از آن انتظار داشت تا بتواند اپلیکیشن‎های پیچیده مثل بازی را اجرا کند. 

Rate this post

این مطالب را هم مطالعه کنید

اینترنت اشیا (IOT) چگونه در بهبود کیفیت زندگی تاثیر میگذارد ؟

زاهد

در جواب به حرف های ترامپ; هکر های ایرانی سایت های امریکایی را هک کردند

زاهد

راز های موفقیت در برنامه نویسی

زاهد

نظر شما چیه؟

یازده + دو =