23.7 C
تهران
۱۴۰۳-۰۱-۳۱
مجله تک دیتا
مقالات تخصصی

طراحی سیستم حذف حرارت | زیرساخت‌های پویا برای خواسته های پویا

سرمایش اتاق سرور

سرمایش اتاق سرور


بر خلاف روش‌های استاندارد دمیدن هوای سرد در اتاق سرور، سیستم ابداع شده به گونه ای عمل می‌کند که گرما در دیتاسنتر پردازش و حذف می‌شود.  این تکنولوژی تحول به این معنی است که شما انعطاف پذیری بی نظیر، قابلیت اطمینان و صرفه جویی در هزینه را در هر بار، در هر شرایط آب و هوایی می گیرید.

نیازهای انرژی هر روزافزایش می یابد، و زیرساخت های الکتریکی همچنان به عنوان تنها سرمایه مورد نیاز برای مرکز داده است.  این بدین معناست که شما فقط یک راه حل دارید که تنها هزینه ها را کاهش دهید.  سیستم Inertech  بیش از 40درصد مقدار مصرف برق را در زیرساخت های برق کم میکند، با حداکثر mPUE از 1.075-1.16، برای اجتناب قابل توجه سرمایه فراهم می کند. این حجم بزرگ اجتناب سرمایه بزرگ همراه با تعویق CapEx و پس انداز OpEx همراه خواهدبود.

CapEx: یا Capital Expenditure هزینه‌هایی هستند که برای ایجاد سود در آینده صرف می‌شوند. هزینه سرمایه‌ای صرف خرید دارایی‌های ثابت و مولد جدید یا افزودن ارزش داراییهای ثابت و مولد موجود می‌گردد

 OpEx: یا Operating expense هزینه‌های جاری یک شرکت به‌منظور راه‌اندازی یک محصول، کسب‌وکار یا سیستم می‌باشد، که در واقع هزینه‌های مربوط به فعالیت عادی و مستمر شرکت است.

 تعویق CapEx به دلیل اندازه گیری دقیق و به موقع است. مهم نیست که نیازهای آینده شما ممکن است راه حل Inertech به شما اجازه خرید آنچه که شما نیاز دارید زمانی که به آن نیاز دارید، و نه بیش از حد برای چیزی که ممکن است در آینده نیاز داشته باشید. پس انداز OpEx از کاهش چشمگیر انرژی، آب و نگهداری حاصل می شود.

آینده ای پایدار

دیتاسنترها به طور فزاینده ای تبدیل به یک بار بزرگ در محیط زیست می شوند. سیستم های سرمایشی و خنک کننده در حال حاضر 40 درصد  آب کره زمین و مقدار بالایی از انرژی را مصرف می کنند.  بنیانگذاران Inertech این مشکل را بررسی کردند: خنک کننده در دیتاسنترها و مراکز داده، یک دورریز چشمگیر و هدر رفت انرژی است و به صورت متوسط هریک واحد محاسبه 9 گالن آب را در ساعت استفاده می کند.  بنابراین نیازبه یک راه حل پایدار احساس می شد و به این صورت سیستم حذف گرمااختراع شد.  یک راه حل خنک کننده پیشرفت موفقیت آمیز که بهره وری فوق العاده را در هر بار در هر آب و هوایی ارائه می دهد و به صورت پویا پاسخگوی نیاز IT امروزه با PUE سالانه 1.03-1.08 و WUE 0.4-0.6 می باشد.  استفاده کمتر از انرژی، آب و منابع – که ما آن را پایدار می نامیم.

قابلیت اطمینان ساده

وقتی که از اعتماد سخن می گوییم، در واقع از قابلیت اطمینان در هر آب و هوایی برای هر مقدار بار صحبت می کنیم.  ما پیچیدگی بسیاری از سوپاپ ها، سوئیچ ها، کمپرسورها و اجزای خنک کننده را که معمولا باعث می شود که دیتاسنترها به شکست بی انجامد، حذف کرده ایم.  سیستم ما نیاز به حداقل های برای نگهداری برنامه ریزی شده و پیوسته دارد. برای پشتیبانی نیاز به داده های برخط  جهت نظارت وجود دارد تا هشدارهای تعمیر و نگهداری پیشگیرانه را به ما ارائه دهد.  ما بر اساس زمان های داده ها و روند آن ها طی تاریخ های مختلف، بهبود سیستم های ما و دستیابی به کارایی بیشتر و قابلیت اطمینان را بالاتر می بریم.

بیشینه مقیاس پذیر

سرور شما وقتی کار می کند رشد می کند. از مراکز داده کوچک تا سطح چهارم، میتوانید آنچه را که شما نیاز داشته باشید، در جایی که به آن نیاز داشته اید، بفرستید، وقتی به آن نیاز دارید، و در صورت نیاز به تغییر، پیکربندی کنید . ما اجزای پیش ساخته را می سازیم – به آسانی و سریع و کارآمد نصب می کنیم.
بارهای IT ممکن است متفاوت باشد. سیستم ما به سرعت و به آسانی به تغییر مسیر داده ها پاسخ می دهد و در زمان واقعی بهینه سازی می شود.  پمپ های متغیر سرعت و پمپ های درایو متغیر در زمان واقعی به بارهای متغیر پاسخ می دهند. اکنون می توانید تقاضاهای متغیر مشتریان خود را امروز و آینده به خوبی ببینید.

Rate this post

این مطالب را هم مطالعه کنید

سیستم HVAC و کاربرد سیستم‌های خنک‌کننده در دیتاسنتر و اتاق سرور

vahid fatehi

خنک سازی سرور با قرارگیری مستقیم در مایع

vahid fatehi

انواع سیستم سرمایشی دیتاسنتر و مراکز داده

vahid fatehi

نظر شما چیه؟

12 − 5 =