19.8 C
تهران
۱۴۰۳-۰۲-۰۱
مجله تک دیتا
اخبار جدید

بازگشت آتاری،کنسول بازی نوستالژیک

Ataribox

بازگشت آتاری،کنسول بازی نوستالژیک

کمپانی محبوب و قدیمی Atari جدیدترین کنسول بازی خود را با نام Ataribox معرفی کرد و با توجه به مشخصات فنی اعلام شده آتری باکس از نظر ظاهری شبیه به کنسول بازی Atari 2600 بوده ولی از پورت HDMI و USB نیز پشتیانی می کند.

در جریان نمایشگاه E3 2017 برند نام ‌آشنای Atari‌ با انتشار یک ویدیو، از کنسول بازی جدید خود با نام آتاری باکس رونمایی کرد اما به غیر از یک ویدیو کوتاه، هیچ‌ گونه اطلاعاتی از این کنسول ارائه نشد. با توجه به ویدیو 20 ثانیه‌ای که توسط شرکت Atari منتشر شده بود، می‌ توانستیم حدس بزنیم که محصول جدید آتاری که Ataribox نام داشت، یک کنسول بازی با الهام از آتاری 2600 یکی از محبوب ترین کنسول ‌های دوران بازی ‌های ویدیویی باشد.

بالاخره امروز کمپانی Atari‌ با فرستادن یک ایمیل،‌ اولین جزئیات از Ataribox را اعلام کرد. در ابتدای این ایمیل،‌ آتاری گفت که آنها قصد دارند که یک کنسول بازی جدید تولید کنند که بتواند به میراث این شرکت وفادار باشد و در عین حال بتواند رضایت طرفداران قدیم و جدید شرکت Atari را جلب کند.

کنسول بازی Ataribox از نظر ظاهری شباهت بسیاری به کنسول بازی Atari 2600 خواهد داشت همچنین چراغ ‌های LED، پشتیبانی از حافظه SD، پورت HDMI و چهار پورت USB روی آتاری باکس موجود می باشند. کنسول بازی آتاری باکس در دو نسخه چوبی و مشکی/ قرمز عرضه می ‌شود.

کمپانی آتاری قصد دارد علاوه بر انتشار بازی‌ های کلاسیک خود، محتوای جدیدی هم برای کنسول بازی جدید خود عرضه کند. هنوز مشخص نیست که منظور از این محتوای جدید چیست اما به نظر می ‌رسد از لحاظ محتوا، این کنسول بازی چیزی شبیه به NES و SNES کلاسیک نینتندو باشد که با استقبال بی ‌سابقه طرفداران روبه‌رو شد. به غیر از این اطلاعات اولیه، آتاری از ارائه اطلاعات دیگری از قبیل قیمت، بازی ‌ها، زمان عرضه و مشخصات سخت‌ افزاری خودداری کرد و قصد دارد این اطلاعات را به صورت قدم به قدم در اختیار علاقمندان قرار دهد.

2/5 - (1 امتیاز)

نظر شما چیه؟

1 × 2 =