25.7 C
تهران
۱۴۰۳-۰۱-۳۱
مجله تک دیتا
اخبار جدید

سرنوشت اپل; ایفون8 پلاس در حین شارژ منفجر شد +(عکس)

بر اساس تازه ترین اخبار به دست امده یک ایفون 8 پلاس در کشور تایوان درحال شارژ منفجر شده است .

به نظر شما همان سرنوشتی که برای سامسوگ نوت7 اتفاق افتاد برای ایفون هم رقم خواهد خورد؟

برای بررسی جزیات بیشتر با تک دیتا همراه باشید.

حتما همه شما در جریان اتفاق هایی که برای نوت7 سامسونک پیش امده است را میدانید که نوت7 تبدیل به یک نارنجک دستی شده بود و این مشکل در باطری این فبلت بود که یکی در میان یکی از این گوشی ها منفجر میشدند.

پس از رونمایی اپل از ایفون 8 و 8+ در بیست و دوم ماه سپامبر عرضه این گوشی ها به کشور های مختلف علاه بر تایوان اغاز شد. این گوشی این طور ها که به نظر میرسد بی نقص نیست . چندی پیش کاربران از صدای مزاحم در هنگام مکالمه شکایت داشتند که اپل ان را با یک اپدیت نرم افزاری  یعنی ios11.0.1 حل کرد در انتها گفت که این گوشی عاری از هرگونه نقص است و مشکلی ندارد. اما ظاهرا این ادعا چندان قابل اعتماد نیست!

طبق گزارشی که امروز از سوی منابع تایوانی منتشر شده، یک دستگاه آیفون 8 پلاس مادامی که در حال شارژ بود منفجر شده است! صاحب این آیفون خانم وو (Wu) است و آیفون 8 پلاس او از حافظه 64 گیگابایتی بهره می‌برد. خانوم وو گفت  که آیفون 8 پلاس او تا مدتی بدون هیچ مشکلی کار می‌کرد، اما زمانی که بعد از ظهر سه‌شنبه آن را به شارژر وصل کرد متوجه اتفاق عجیبی شد! باتری آیفون داغ و ناگهان دستگاه در حین شارژ منفجر شد!

خانم وو اشاره می‌کند که باتری آیفون 8 پلاس او در زمانی که به شارژر متصل شده 70 درصد شارژ داشته است. هنگامی که این خبر به دست ما رسید تصور کردیم که خانوم وو از شارژر های نامرغوب برای شارژ کردن گوشی خود استفاده کرده اند .ولی طبق گفته شخص خانوم وو او از شارژر اصلی و اورجینال ایفون که در باکس گوشی قرار داشت استفاده کرده است طبق اطلاعات مندرج در این گزارش، آیفون 8 پلاس مذکور فقط 3 دقیقه بعد از اتصال شارژر منفجرشده است! یعنی باتری دستگاه او شارژ نشده و حتی به 100 درصد هم نرسیده بود. انفجار آیفون به قدری سنگین بوده که صفحه نمایش (پنل بالایی) دستگاه را از پنل زیرین آن جدا کرده است. این مسئله به وضوح در عکس‌های ضمیمه شده قابل درک است.

خانوم وو گفت من طرفدار اپل هستم و از زمان معرفی ایفون 4 به بعد از محصولات اپل استفاده میکنم و هیچ وقت به همچنین مشکلی برنخورده  بودم . ولی این اتفاقی که برای من من رو نسبت به ایفون کمی دل سرد کرده است .

ودر اخر منابع تایوانی اشاره داشتند که آیفون منفجر شده به منظور بررسی و عیب‌یابی به کارخانه‌ تولید دستگاه بازگردانده شده است. بنابراین بدون تردید در آینده نزدیک دلیل این انفجار مشخص می‌شود و اپل هم در قبال این موضوع از خود عکس‌العمل نشان می‌دهد. نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا اپل هم گرفتار سرنوشت شوم سامسونگ می‌شود؟

Rate this post

این مطالب را هم مطالعه کنید

دشمنی اپل و حذف شدن برنامه های فارسی از app store

زاهد

با وای شارژ همه گجت های خودرا به طور بیسیم شارژ کنید

زاهد

استقرار CDN های تلگرام در ایران !

زاهد

نظر شما چیه؟

20 − پنج =