16.7 C
تهران
۱۴۰۳-۰۱-۰۹
مجله تک دیتا
اخبار جدید

مدیر عامل Play Station پس از 27 سال سونی را ترک خواهد کرد

بیشتر ما از زمان رونمایی play station با ان ها خاطره داریم و میتوان گفت سونی جزع اولین برند هایی بود که پا در عرصه بازی گذاشت و موفق شد .

به گفنه ی منابع خبری نزدیک به ابن کمپانی گویا اندرو هاوس قصد دارد پس از ۲۷ سال مدیریت پلی استیشن کمپانی سونی ، این پست را ترک کرده و جای خود را به جان کدرا بدهد. اندرو هاوس یکی از بنیان گذاران پلی استیسن سونی بوده و نقش اساسی را در شناساندن این کنسول های بازی در میان طرفداران سونی داشته است به طوری که در پایان سال گذشته ۷۸ میلیون از این دستگاه در سراسر جهان به فروش رسیده است.

موضوع جالب توجه این است که اندرو هاوس در جایی اعلام کرده است که قصد دارد چالش های جدید را دنبال کند. ایشان در یک مصاحبه ی خبری گفت: پلی استیشن یکی از بخش های بزرگی زندگی من در طول این ۲۰ سال اخیر بوده است که با موفقیت های بسیاری نیز رو به رو شد، اکنون تصور می کنم که باید دست به انجام چالش های جدیدی زد.

فروش هدست های واقعیت مجازی این کمپانی نیز در کارنامه ی اندرو هاوس ثبت شده است و که عرضه ی آن یک سال پیش صورت گرفت و تا کنون بیش از ۱ میلیون دستگاه از این هدست فوق العاده به فروش رسیده است.

اکنون منظور ایشان از چالش های جدید مشخص نیست و باید منتظر بمانیم که خبرهای جدیدی از این مدیر لایق پلی استیشن بشنویم. پلی استیشن در سال ۱۹۸۸ که شروع به کار کرد خیلی پر فروش و محبوب نبود ولی از سال ۱۹۹۴ با ایجاد طراحی های جدید و تکنولوژی های پیشرفته در سراسر دنیا مطرح شد.

Rate this post

این مطالب را هم مطالعه کنید

پنج روند برای سال 2021 سرفصل های مهم زیرساخت دیجیتالی uptime

vahid fatehi

این پهباد ها به کمک انسان ها می ایند !(کمک کردن پهباد ها به انسان)

زاهد

چگونه گوشی خودرا با نور شارژ کنیم؟

زاهد

نظر شما چیه؟

10 − 5 =