10.7 C
تهران
۱۴۰۳-۰۲-۰۵
مجله تک دیتا
اخبار جدید

گلکسی Note 8 رکورد پیش‌خرید سری نوت سامسونگ را شکست

پیش فروش سامسونگ گلکسی نوت 8 رکورد تمام گوشی های پیشین سری نوت را در مرحله پیش فروش شکاند و خود را به محبوب ترین دستگاه نوت در تمامی دوران معرفی کرد. این در حالیست که حتی نوت 8 به صورت رسمی عرضه نشده است و قرار است برای اولین بار در تاریخ 15 سپتامبر در بازار در دسترس عموم قرار گیرد. جزئیاتی که سامسونگ منتشر کرده است، آمار پیش فروش خیره کننده نوت 8 را تنها در بازار آمریکا نشان میدهد و از جزئیات پیش فروش در دیگر نقاط جهان آماری در این گزارش منتشر نشده است. نکته دیگر اینست که سامسونگ هیچ اشاره ای به تعداد گوشی های پیش فروش شده، نکرده است و فقط با عنوان “بیشترین” از آن یاد کرده است، اما آماری از تعداد واقعی در دسترس نیست.

این که نوت 8 محبوب ترین گوشی سری گلکسی نوت سامسونگ باشد، آنقدرها هم دور از انتظار نیست. این گوشی دارای ویژگی های خوب فراوانی است، از طرف دیگر پس از ماجرای نوت 7، طرفداران زیادی در مورد رویداد معرفی نوت 8 هیجان زده بودند. ترکیبی از امکانات با بالاترین کیفیت و نام سامسونگ کافیست تا تمام توجهات به این گوشی جلب شود.

 

البته ایالات متحده تنها جایی نیست که نوت 8 با محبوبیت زیادی روبرو شده است. در کره جنوبی در یک دوره 24 ساعته این گوشی 395000 عدد پیش فروش شد، که نشان میدهد کاربران این منطقه هم به همان اندازه نسبت به نوت جدید هیجان زده اند. چیزی که بیش از هرچیزی باعث تعجب شد این بود که این تعداد نوت 8 در پیش فروش، از تعدادی که گلکسی S8 در زمان 48 ساعت فروش داشته بود،  بیشتر بود. تمامی این آمار و ارقام ما را این نتیجه میرساند که گلکسی نوت 8 یک گوشی بسیار محبوب است که بسیاری از طرفداران برای به بازار آمدن آن لحظه شماری میکنند.

Rate this post

نظر شما چیه؟

چهار × سه =