20.7 C
تهران
۱۴۰۳-۰۲-۰۵
مجله تک دیتا
علمی و آموزشی

استارت اپ های خود را به گوگل بسپارید !

استارت‌آپ واژه‌ای است که در این چند سال اخیر در دنیای فناوری جهان و ایران به شدت رونق داشته است. در واقع استارت‌آپ‌ها کسب‌وکارهای نوپایی هستند که با دید جدیدی به مسائل و مشکلات دنیای فناوری نگاه می‌کنند و ایده‌های نو را برای حل آن‌ها ارائه می‌دهند.

نیل بلومنتال، مؤسس و مدیرعامل کمپانی واربی پارکر (Warby Parker) استارت‌آپ را این چنین تعریف می‌کند:

استارت‌آپ یک کمپانی نوپا است که راه‌حلی نوین را برای یک مسئله ارائه می‌کند؛ در حالی که تضمینی برای موفقیت کمپانی از طریق راه‌حل ارائه‌شده وجود ندارد.

ابزارهای بسیاری مانند Analytics، Firebase وجود دارد که به موفقیت یک استارت‌آپ کمک می‌کند. تا کنون برای استفاده از این ابزارها باید به صورت جداگانه به سراغ هر یک می‌رفتیم. اما حالا گوگل ایده جذابی را در این زمینه ارائه کرده است. کمپانی گوگل همه‌ی چیزهایی که یک استارت‌آپ به آن نیاز دارد را یکجا جمع کرده است .

گوگل با ارائه سرویسی به نام Startup with Google بسیاری از برنامه‌های شتاب‌دهنده گوگل و فضای اشتراکی را در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار می‌دهد؛ ابزارهایی مانند Firebase، Android Studio، Analytics، تمام ابزارهای cloud و … . بیشتر این ابزارها یا ابتکارات خود کمپانی گوگل هستند و یا اینکه گوگل حامی آن‌هاست. برای دسترسی به این سرویس کافی است به آدرس https://startup.google.com بروید.

Rate this post

نظر شما چیه؟

19 − چهارده =