16.7 C
تهران
۱۴۰۳-۰۱-۰۹
مجله تک دیتا
علمی و آموزشی

چگونه تاریخچه جستجوی اینستاگرام را پاک کنیم؟

آیا نتایج جستجویتان در اینستاگرام شما را اذیت می کند؟ ممکن است در این بخش مورادی را جستجو کرده باشید که نخواهید دوستان تان آن ها را ببینند. در ادامه با ما همراه باشید تا شیوه جلوگیری از چنین اتفاقی را به شما آموزش دهیم.

پاک کردن تاریخچه جستجو، تمام جستجوهای قبلی شما را پاک می کند. با این حال چنین اقدامی روی پیشنهاداتی که در این بخش به شما می شود، تأثیری ندارد. این بدان معناست که در این حالت احتمال دارد حسابی که خواستار پنهان شدن آن هستید در بخش جستجو مجدداً برایتان به نمایش در بیاید.

برای پاک کردن تاریخچه به پروفایل خود بروید و سپس روی آیکن چرخ دنده (در پلتفرم iOS) که در کنار گزینه Edit Profile قرار دارد ضربه بزنید. در سیستم عامل اندروید دسترسی به منوی تنظیمات از طریق آیکن سه نقطه امکان پذیر است. به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه Clear Search History را ببینید. در نهایت کافیست روی این گزینه ضربه بزنید.

پاک کردن تاریخچه، تمام جستجوهای قبلی شما را در بخش جستجوی اینستاگرام پاک می کند.

توجه داشته باشید که این کار به طور دائمی تاریخچه جستجو شما را حذف نمی کند. به عبارت دیگر اگر مجدداً همان هشتگ و یا حساب کاربری را جستجو کنید، نتایج مشابه دوباره برایتان به نمایش در خواهد آمد.

در ادامه شاید دلتان بخواهد پیشنهاداتی که در بخش جستجو به شما پیشنهاد می شود را نیز حذف نمایید. بدین منظور کافیست روی دکمه Hide کلیک کنید. با انجام این کار، حساب کاربری مورد نظر دیگر هیچ گاه در بخش جستجوی اینستاگرام شما ظاهر نخواهد شد.

برای پنهان کردن حساب های کاربری مراحلی که در ادامه گفته می شود را طی کنید. با ضربه زدن روی نوار جستجو وارد این بخش شوید. پس از آن کافیست روی حساب کاربری مورد نظر خود لمس طولانی نموده و روی گزینه Hide کلیک کنید.

پس از پشت سر گذاشتن مراحل بالا حساب کاربری مورد نظر دیگر هیچ گاه در بخش جستجوی اینستاگرام شما ظاهر نخواهد شد. علاوه بر این اینستاگرام امکانی را برای کاربران فراهم کرده تا با استفاده از آن پست های کمتری را در رابطه با یک موضوع خاص مشاهده نمایند.

برای آن که پست های کمتری در رابطه با یک موضوع خاص به شما پیشنهاد شود کافیست با دیدن پست مورد نظر روی آیکن سه نقطه که در بالا و سمت راست آن قرار دارد ضربه بزنید. در نهایت گزینه See Fewer Posts Like This را انتخاب نمایید تا به واسطه آن پست های کمتری تحت یک موضوع خاص برای شما به نمایش در بیاید.

Rate this post

این مطالب را هم مطالعه کنید

چرا رنگ همه هواپیما ها سفیده است؟ (دلایل علمی و تجاری)

زاهد

تمامی برنامه های اندروید را در مرورگر کروم در کامپیوتر اجرا کنید

زاهد

چگونه شماره خود را در تلگرام مخفی کنیم؟

زاهد

نظر شما چیه؟

دوازده + یازده =