12.8 C
تهران
۱۴۰۳-۰۱-۱۰
مجله تک دیتا
اخبار جدید

دعوتنامه رویداد معرفی آیفون 8 اپل ارسال شد؛ اواسط شهریور در سالن تئاتر استیو جابز

اپل دعوتنامه رویداد معرفی آیفون 8 (Apple iPhone 8) خود را برای اصحاب رسانه ارسال کرد. این رویداد در اواسط شهریور ماه در سالن تئاتر استیو جابز واقع در اپل پارک برگزار خواهد شد.

کمپانی اپل سرانجام پس از مدت‌ها دعوتنامه‌های یک رویداد بزرگ در شهریور ماه را ارسال کرد. جایی که انتظار می‌رود این کمپانی در آن از یک آیفون جدید، آپدیت‌های جدید اپل واچ، اپل تی وی و همچنین سیستم عامل موبایلی آی او اس رونمایی کند.

یکی از انتظارات عموم، رونمایی از یک آیفون در رویداد پیش روی کمپانی اپل است؛‌ ظاهرا عمده‌ترین تمرکز این رویداد، معرفی آیفون 8 خواهد بود. به نقل از آخرین گزارش‌های منتشر شده از سوی بلومبرگ این مدل آیفون حاوی یک نمایشگر اولد لبه به لبه و یک دوربین مجهز به اسکنر سه بعدی چهره است. علاوه بر این مدل اپل قصد دارد از دو مدل به‌روزشده‌ی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس خود را نیز همراه با قابلیت شارژ‌ بی سیم معرفی کند. همچنین شایعات حاکی از یک مدل اپل تی وی 4K همراه با یک مدل جدید اپل واچ است که می‌تواند از اتصال موبایلی LTEE بهره‌مند باشد.

و مطابق معمول، این کمپانی از نسخه نهایی آپدیت نرم افزاری آیفون ها و کامپیوترهای مک خود در طول این رویداد پرده برداری خواهد کرد. اپل ابتدا در ماه ژوئن امسال و طی کنفرانس توسعه دهندگان خود از آی او اس 11 و های سیرا پرده برداری کرد،‌ اما تا به امروز هیچگاه شاهد عرضه نسخه نهایی آن نبودیم و تنها این نسخه‌های مخصوص توسعه دهندگان آن بودند که عرضه می‌شدند.

معرفی آیفون 8 در سالن تئاتر استیو جابز

در متن دعوتنامه هیچ چیزی خاصی به جز تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) نوشته نشده است. به طور دقیق‌تر در آن عبارت «برای نشست به محل استقرار ما بیایید» نوشته شده است که به برگزاری رویداد اپل در سالن تئاتر استیو جابز “Steve Jobs Theater” در اپل پارک جدیدی واقع شده در کوپرتینو اشاره می‌کند. ما به طور قطع می‌توانیم بگوییم که در آن سالن اپل با معرفی آیفون 8 خود دهمین سالگرد عرضه گوشی های آیفون را جشن خواهد گرفت.

Rate this post

نظر شما چیه؟

یک × 3 =