12.8 C
تهران
۱۴۰۳-۰۱-۱۰
مجله تک دیتا
اخبار جدید

سیاست فروش سامسونگ گلکسی نوت 8 با ۲۵۶ گیگابایت حافظه

پس از رونمایی فبلت گلکسی اس 8  روند انتشار شایعات در مورد گلکسی نوت ۸ سامسونگ شدت گرفت زیرا این شرکت تا دو روز دیگر، به‌صورت رسمی از این فبلت پرچم‌دار رونمایی خواهد کرد. به‌تازگی تصویر تبلیغاتی جدیدی نیز به‌ دست آمده است که عرضه گلکسی نوت ۸ را با ۲۵۶ گیگابایت حافظه تأیید می‌کند. که سیاست سامسونگ برای فروش بالا را  نشان میدهد .

پوستر تبلیغاتی تازه منتشرشده، گلکسی نوت ۸ را به همراه قلم S-Pen به تصویر می‎کشد. آنچه در این تصویر بیشتر از همه جلب‌ توجه می‌کند، اشاره به مدل رده‌بالای فبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ با ۲۵۶۶ گیگابایت حافظه است؛ البته، تشخیص سایر موارد این لیست با توجه به زبان کره‌ای آن، دشوار به‎ نظر می‌رسد.

اگر به خاطر داشته باشید، شایعات پیشین نیز به عرضه احتمالی مدل ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۸ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه اشاره داشتند. در ابتدا، گمان می‌رفت سامسونگ فبلت جدید خود را با ۶۴ گیگابایت حافظه عرضه خواهد کرد و هم‌چنین شایعاتی مبنی بر عرضه مدل رده‌بالای آن با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه وجود داشت. تصویر تازه منتشرشده، تأیید می‌کند که گلکسی نوت ۸ در دو مدل با ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه در دسترس قرار خواهد گرفت؛ البته، اشاره‌ای به مدل ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی نوت ۸ نشده است.

پیش‌‏تر اعلام شده بود تمامی مدل‌های مختلف گلکسی نوت ۸ با ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. به همین جهت، سامسونگ حتی در مدل رده‌بالای فبلت جدیدش با ۲۵۶ گیگابایت حافظه، از ۶ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد و نباید چندان امیدوار باشید تا مدل دیگری با مشخصات‌ فنی مانند آنچه در رابطه با نسخه «امپرر ادیشن» گلکسی نوت 8 شنیده‌ بودیم، عرضه شود.

فبلت گلکسی نوت ۸ در دو مدل با پردازنده اکیسنوس ۸۸۹۵ و اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام وارد بازار خواهد شد؛ مدل مجهز به تراشه پرچم‌دار کوالکام، در ایالات متحده معرفی می‌شود و نسخه دیگر با پردازنده اکسینوس برای عرضه به‌صورت جهانی در نظر گرفته شده است.

به همراه این مشخصات، شرکت سامسونگ گلکسی نوت ۸ را با نمایشگر ۶.۳۳ اینچی سوپر امولد +Quad HD ارائه می‌دهد و صفحه‌نمایش مورد استفاده در این مدل مانند نمایشگر گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس بدون حاشیه است. با این وجود، شرکت سامسونگ طراحی لبه‌های فبلت نوت ۸ را تغییر داده است و پرچم‌دار جدید این سازنده، طراحی زاویه‌دارتری دارد.

تنها تفاوت این نسخه با گوشی های دیگر سامسونگ دوربین دوگانه ان است که در نسخه های قبلی دیده نمیشد.

بر اساس گمان زنی های متعدد این گوشی به دوربین های 13 و 12 مگاپیکسلی مجهز است .

در نهایت، باید اشاره کرد که بر اساس شایعات، گلکسی نوت ۸ با یک باتری دارای ظرفیتی بیشتر از ۳۰۰۰ میلی‌آمپر عرضه خواهد شد و این فبلت از شارژ سریع پشتیبانی می‏‌کند؛ البته اگر شایعات صحت داشته باشند، گمان می‌رود باتری مورد استفاده در فبلت جدید سامسونگ، ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت.

شرکت سامسونگ، گلکسی نوت ۸ را با سیستم‌‏عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا عرضه خواهد کرد و پوسته سامسونگ اکسپرینس، تجربه منحصر به فردی برای کاربران به ارمغان می‎آورد. تمامی قابلیت‌هایی که در قلم S-Pen گلکسی نوت ۷ دیده‌اید، گلکسی نوت ۸ نیز به نمایش خواهد گذاشت؛ هرچند، انتظار داریم ویژگی‌های جدیدی برای قلم مورد استفاده در فبلت جدید سامسونگ د رنظر گرفته شود.

Rate this post

یک نظر

مهدی ۱۳۹۶-۰۵-۳۱ در ۲۱:۱۵

۲۵۶ گیگ واقعا زیاده
با این کارایی که سامسونگ میکنه کل بازارو تا یه دهه دیگه دستش میگیره

پاسخ

نظر شما چیه؟

دوازده − 9 =