13.9 C
تهران
۱۴۰۳-۰۲-۰۵
مجله تک دیتا
اخبار جدید

اسکایپ دارای قابلیت ارسال پول شد

پی پال همواره به دنبال راه‌هایی برای انتقال پول با روش‌های آسان‌تر و برای کاربران در هر پلتفرمی است. این شبکه پرداخت اکنون هم از طریق همکاری با اسکایپ (Skype) به دنبال گسترش خدمات خود است.

علیرغم رشد چشمگیر Apple Pay و Samsung Pay و پذیرش همگانی و در دسترس بودن این درگاه‌های پرداخت، e-money و پی پال در معرض خطر نیستند. زیرا اپراتور پی پال، این شبکه پرداخت جهانی مستقر در سن خوزه، به جای این که کورکورانه سعی در سرکوب رقبا داشته باشد، رقابت را می‌پذیرد. پی پال همواره به دنبال راه‌هایی برای انتقال پول با روش‌های آسان‌تر و برای کاربران در هر پلتفرمی است. این شبکه پرداخت اکنون هم از طریق همکاری با اسکایپ (Skype) به دنبال گسترش خدمات خود است.

آخرین سرویس اسکایپ، بیشتر روی پیام‌رسانی فوری و خصوصا کارآمد بودن ویدیو چت برای یکپارچگی عمیق‌تر با منابع مالی آنلاین تاکید دارد. برنامه اسکایپ به زودی ویژگی جدیدی به نام Send Money را به برنامه‌اش اضافه خواهد کرد که در ۲۲ کشور به زبان خود آن کشور عرضه خواهد شد. از آمریکا تا کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، پرتغال و اسپانیا، اسکایپ گردش مالی سریع در داخل برنامه را فراهم خواهد کرد که شما بدون نیاز به خروج از برنامه می‌توانید پول جابجا کنید.

به سادگی با توقف مکالمه‌ خود از طریق گوشی اندرویدی یا iOS برای چند ثانیه و کلیک روی گزینه Send Money، سپس با احراز هویت خود می‌توانید پرداخت را انجام دهید.

البته برای استفاده از این روش پرداخت، فرستنده و گیرنده پول احتیاج به یک حساب پی پال در یکی از این ۲۲ کشور دارند. از لحاظ فنی، تعاملات میان پی پال و اسکایپ برای معاملات تجاری طراحی نشده است و بیشتر برای پرداخت‌های کوچک (مثلا برای اعضای خانواده و از این قبیل پرداخت‌ها) است، اما قانونی برای جلوگیری از پرداخت‌های تجاری هم وجود ندارد.

 

منبع:پیمنت 24

Rate this post

نظر شما چیه؟

پنج × چهار =