20.4 C
تهران
۱۴۰۳-۰۱-۲۸
مجله تک دیتا
اخبار جدید

خاص و عجیب ترین تکنولوژی های اینده را ببینید

دنیای تکنولوژی ابزار های گوناگونی را برای کاربرانش هر از گاهی ارائه می کند ، امروز ما بهترین و جذاب تین کجت ها و تکنولوژی ها ی اینده را به شما معرفی خواهیم کرد ، امیدوارم گجت ها و جذاب ترین تکنولوژی های دنیای تکنولوژی برای شما عزیزان جالب باشه ، پس با تک دیتا همراه باشید.

این تصویر مربوط به یکی از جالب ترین ابزار های تکنولوژیکی آینده می باشد که برای شما دوستان عزیز انتخاب کرده ایم. اگر به این ابزار فوق العاده توجه کنید ساختار آیرودینامیک آن مخصوص کاربران کامپیوتر ها طراحی شده است.

لامپ خورشیدی همراه

این تصویر از یک لامپ خورشیدی همراه است که برای مسافران و افرادی که همیشه در سفر های صحرایی هستند به درد می خورد ، این لامپ خورشیدی می توان به وسیله نور خورشید شارژ شده و در شب مورد استفاده قرار گیرد.

تخت خواب ایستاده

تا حالا دوست داشتید ایستاده بخوابید؟ این بار گجتی جالب برای خواب ایستاده برای شما عزیزان پیدا کزدیم ، این تخت خواب جزو عجیب ترین و جالب ترین ابزار های تکنولوژیکی برای شما کاربران عزیز است ، اگر دوست دارید ایستاده بخوابید وقتی با شکم پر زمان خوابتان فرا رسیده این تخت خواب ایستاده بهترین گزینه برای خواب شما خواهد بود.

ترن های حمل و نقل فرودگاه هیترو لندن

این ترن های جالب در حقیقت اتومبیل های برقی خودکار در فرودگاه هیترو لندن می باشد که برای حمل و نقل مسافران از فرودگاه تا پارکینگ فرودگاه در نظر گرفته شده است  تصویری از این ترن های حمل و نقل فرودگاهی را مشاهده کنید و اون رو با فرودگاه های ایران مقایسه کنید.

Rate this post

این مطالب را هم مطالعه کنید

مدیرعامل ساندکلاد: بدون اسپاتیفای هم دوام خواهیم آورد

زاهد

کمپانی Dell از لپ تاپ کیمینگ اقتصادی رو نمایی کرد

زاهد

این چسب که قابلیت تزریق به بدن را دارد میتواند زخم هارا در چند ثانیه درمان کند

زاهد

نظر شما چیه؟

پنج − چهار =