21.7 C
تهران
۱۴۰۳-۰۲-۰۶
مجله تک دیتا
اخبار جدید

سارقان نقاب دار 313 گوشی آیفون X را از کامیون حمل آن به سرقت بردند!

بیش از ۳۰۰ دستگاه آیفون X قبل از عرضه به سرقت رفت

پس از روزها انتظار، بالاخره امروز مرحله عرضه رسمی از گوشی‌های آیفون X آغاز شد و چند ساعتی است که فروش این محصولات در فروشگاه‌های رسمی اپل آغاز شده است. اما طبق گزارشی که امروز در خروجی تعدادی از سایت‌های خبری قرار گرفت؛ گروهی از سارقان توانسته اند 313 نسخه از گوشی‌های آیفون X را در راه ورود به فروشگاه‌های این کمپانی به سرقت ببرند.

با آغاز عرضه رسمی گوشی‌های آیفون X از سوی اپل، در حال حاضر بسیاری از کاربران برای خرید یک نسخه از این گوشی در جلوی فروشگاه‌های این کمپانی صف کشیده‌اند. سایت خبری CNET ساعتی پیش گزارش داد که گروهی از سارقان توانسته ‌اند با ورود به کامیون حمل و انتقال گوشی‌های آیفون X به فروشگاه‌های رسمی اپل، چیزی در حدود 313 نسخه از این گوشی‌های هوشمند که ارزشی بالغ بر 370 هزار دلار را داشته است به سرقت ببرند.

در این گزارش اعلام شده که این سرقت تنها در 15 دقیقه و بین ساعت‌های 11:15 تا 11:30 امروز صورت گرفته است و سه سارق نقاب دار با استفاده از یک ون سفید رنگ، ضمن ورود به کامیون‌های UPS، توانسته اند 313 گوشی آیفون X را بدزدند. این کامیون قصد داشته است این گوشی‌های هوشمند را به فروشگاه رسمی اپل در شهر سانفرانسیسکو آمریکا منتقل کند.

پلیس آمریکا اعلام کرده است که تمامی این گوشی‌های هوشمند دارای یک برگه مشخصات و شماره سریال هستند و نگهبان فروشگاه توانسته است در آخرین لحضات سارقان را مشاهده کند و با گوشی خود یک تصویر از آن‌ها بگیرد. با این وجود این تصویر هنوز از سوی پلیس در اختیار سایت‌های خبری قرار نگرفته است.

به احتمال فراوان این گوشی‌های هوشمند در طی روزهای آینده از طریق سایت eBay و همچنین فروشگاه‌های غیرمجاز به فروش گذاشته خواهند شد و پلیس نیز در ردیابی و کشف ردپای آن‌ها، روزهای کاری سختی را خواهد داشت. عرضه گوشی آیفون X در کشور آمریکا قرار است از فردا آغاز شود.

Rate this post

این مطالب را هم مطالعه کنید

سیری یا بیکسبی مسئله این است؟

زاهد

دروغ بزرگ اپل درباره شارژ سریع در آیفون8 پلاس

زاهد

قیمت آیفون X ؛ گران تر از پراید!

زاهد

نظر شما چیه؟

2 + 5 =