14.9 C
تهران
۱۴۰۳-۰۱-۰۹
مجله تک دیتا
اخبار جدید

بهترین زمان فروش ایفون خود همین الان است

اگر مدتی است به فروش گوشی آیفون خود فکر می‌کنید، بهتر است هر چه زودتر دست به کار شوید. اما دلیل مناسب بودن زمان فروش آیفون در حال حاضر چیست؟ 

اگر در جریان اخبار های جدید اپل و دنیای گوشی هستید حتمااز مشکلات و محدودیت های به وجود امده برای اپل مطلع هستید . در پی این تفاسیر در این خبر شما را از گمراهی قروش ایفون خود نجات خواهیم داد با تک دیتا همراه باشید .

خرید و فروش آیفون در مقایسه با دستگاه‌های اندرویدی بسیار راحت‌تر است، چرا که برخلاف آن‌ها، تعداد انگشت‌‌شماری گوشی موبایل آی او اسی وجود دارد. ممکن است تعداد زیادی از کاربران همین حالا نیز در حال فکر کردن به فروش آیفون خود باشند.

برخی کاربران به منظور برنامه‌ریزی برای خرید آیفون جدید، برخی برای مهاجرت به یک گوشی هوشمند اندرویدی، برخی به خاطر نیاز به پول نقد و یا دلایل دیگر، تصمیم به فروش گوشی آیفون خود گرفته‌اند. دلیل شما هر چیزی که هست، باید هر چه زودتر اقدام کرده و آیفون خود را به پول نزدیک کنید!

به خاطر تعداد محدود آیفون‌های موجود در بازار، هر زمان که مدل و یا مدل‌های جدیدی معرفی می‌شوند، قیمت محصولات پیشین کاهش شدیدی به خود می‌بیند، به طوری که در برخی زما‌ن‌ها شاهد کاهش قیمت تا 100 دلار هستیم. طبق زمان‌بندی دقیق تاریخ معرفی و عرضه گوشی های موبایل پرچمدار در شهریور و مهر 966، زمان زیادی تا معرفی آیفون‌های جدید باقی نمانده است. پس بهتر است زودتر تصمیم خود را قطعی کنید.

اگر تصمیم شما خرید آیفون 8 است، باید کمی بیشتر درباره آن فکر کرده و بی‌گدار به آب نزنید. بر اساس تمامی شایعات، این محصول گران‌ قیمت‌ترین گوشی موبایلی خواهد بود که اپل تاکنون عرضه کرده است. برخی معتقدند قیمت آیفون 8، ممکن است حتی حدود هزار و دویست دلار باشد. پس اگر از فروش گوشی آیفون کنونی خود چیزی حدود 500 دلار و یا حتی کمتر پول نقد به دست می‌آورید، شاید همچنان قادر به خرید محصول جدید نباشید!

Rate this post

نظر شما چیه؟

1 × 4 =