امنیت اطلاعات شخصی


باتوجه ویژگی‌های عصرامروزی که عصر اطلاعات نیز نامیده شده است مهم‌ترین سرمایه برای هر فرد و یا سازمان اطلاعات است به همین جهت در این عصر، امنیت اطلاعات جزء یکی از مهم‌ترین مسائل امروزی گشته است. اطلاعات شخصی یک سازمان و یا یک فرد همیشه در مقابل تهدید و حمله نفوذ گرها قرار دارد از این رو حفظ اطلاعات شخصی یک  عمر ضروری به حساب می اید.

شاید گفتن امن ترین در دنیای امروزی کمی ترس داشته باشد اما به جرات می توان گفت که فلش مموری های iStorage امن ترین فلش مموری جهان است که با گرفتن تمامی مدارک امنیتی از نقاط مختلف دنیا به این رتبه رسیده است.

فلش های ای استوریج(iStorage) به طور کلی میتواند به شما اطمینان دهد که داده های شما در امن ترین حالت ممکن نگهداری میشوند .فلش های رمزدارDataAshur تمامی عکس های شخصی و خانوادگی واطلاعات حیاتی یک سازمان و خیلی چیزهای دیگر را برای شما رمز نگاری میکند . از قابلیت های چشم گیری که این محص.ل را نسبت به دیگر محصول ها مستثنا میسازد وجود انتی ویروس روی خود این فلش ها میباشد یعنی داده های شما علاوه بر امن بودن از ویروسی شدن هم در امان هستند .

این فلش مموری دارای یک باطری داخلی است و برای نگهداری یک رمز بین 7 تا 15 رقمی استفاده میشود .

تمامی اطلاعاتی که داخل این فلش ریخته میشود به صورت بلادرنگ توسط سخت افزار این فلش رمز نگاری میشود در این صورت حتی هنگام گم شدن فلش هم نگران  اطلاعات خود نخواهید بود. این فلش نیاز به هیچ نرم افزار جانبی ندارد و کاملا مولتی پلتفرم است

چرا فلش مموری  DataAshur

میدانستید چندصد ملیون فلش مموری و هارد دیسک حاوی اطلاعات مهم دزدیده و یا گم میشوند .؟واین امار هرساله  افزایش میابد ودر صورت گم شدن اطلاعات  مهم شما میتواند ضرر جبران ناپذیری بر جای بگذارد.

فلش مموری های رمز دار iStorage با کیفیت ساخت بی نظیر ومستحکم و طراحی هوشمندانه و کاملا مولتی پلتفرم بودن میتواند در مقابل رقبا حرفی برای گفتن داشته باشد و با قابلیت های جدید برتری خود را نسبت به بقیه محصولات نشان میدهد

با گسترش روزافزون اطلاعات نیاز به فضای بیشتر برای ذخیره سازی اطلاعات یک عمر ضروری محصوب میشود ولی به شرطی که داده ها به طور امن ذخیره سازی شوند .

هارد های ای استوریج قابلیت حمل و کاملا portable و مقاوم در برابر ضربه است .و با سرعت چشم گیری که دارد دسترسی به داده ها و اطلاعات را تا حد چشم گیری راحت واسوده میکند .

این هارد دیسک دارای یک صفحه کلید است که رمز ان توسط کاربر بین ۷-۱۵ رقم تعیین میشود

مولتی پلتفرم

یکی از ویژگی های خیره کننده این هارد مولتی پلتفرم بودن ان است و با تمام سیستم عامل ها از جمله مک,ویندوز,لینوکس,اندروید,کروم,و….سازگاری کامل دارد .در واقع میتوان گفت این هارد با هر دستگاهی که دارای usb باشد کار میکند.

نکته جالب این دستگاه استفاده از یک ریز پردازنده محافظتی اختصاصی مبتنی بر سخت افزار(+Eal4) است . که کاملا داده های شمارا حفاظت میکند . و اطلاعات شمارا در مقابل تهاجم ها وتهدید ها محافظت میکند .

با تمام این ویژگی ها شما میتونید این هارد رو در حالت فریز قرار بدبد که در این صورت حارد حالت تحاجمی به خود میگیرد و در صورت نداشتن رمز عبور هیچ راهی برای دیدن اطلاعات نیست

در کنار تمامی این ویژگی های خیره کننده شما میتوانید با وارد کردن یک رمز از پیش تیین شده تمامی اطلاعات خود را برای همیشه پاک کنید .

این هارد دیسک از قابلیت AntiShock یا (ضد شوک)نیز بهره میبرد  و هیچ اتفاقی در هنگام قطع کردن کابل پیش نخواهد امد .

در نهایت

هارد های رمز دار ای استوریج میتوانند بیشتر از یک هارد معمولی مورد استفاده قرار بگیرند در کل میتوان گفت این هارد امن ترین هارد جهان شناخته شده است و با قابلیت هایی که دارد داده و اطلاعات شمارا به بهترین روش ممکن رمزنگاریو نگهداری میکندو با پوشش محکم وزیبایی به خصوص خود میتواند از تمامی رقبا جلوبزند .

و این اطمینان را به شما میدهدکه اطلاعات شما در امن ترین حالت ممکن نگهداری مشوند