25.4 C
تهران
۱۴۰۳-۰۲-۰۷
مجله تک دیتا
اخبار جدید

آیفون 11 |iPhone 11 گوشی جدید شرکت اپل معرفی شد

آیفون 11

آیفون 11 شرکت اپل


شرکت اپل سازنده گوشی های آیفون در جدیدترین رونمایی خود، آیفون 11 را معرفی کرد. گوشی جدید iPhone 11 شامل چند مدل مختلف می باشد. آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس دو گوشی دیگری بود که در این مراسم معرفی شدند. به جز ارتقاء سخت‌افزاری، طراحی دو دستگاه تفاوت اندکی با نسل گذشته دارد.

این گوشی ها  به‌ترتیب نمایشگرهایی ۵.۸ و ۶.۵ اینچی را دربرمی‌گیرد و با حاشیه‌هایی باریک با بریدگی باریک و کشیده‌ای طراحی شده است. نمایشگر گوشی جدید آیفون یعنی  آیفون ۱۱ پرو  و پرو مکس از پنل OLED با کنتراست ۲٬۰۰۰٬۰۰۰:۱ بهره می‌برد، روشنایی آن به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد، از استاندارد دالبی‌ویژن و HDR10 پشتیبانی می‌کند و ۱۵ درصد بهره‌وری انرژی بهتری دارد. البته گوشی آیفون 11 با دو دوربین دارای نمایشگر LCD می باشد.

مدل‌های جدید آی‌فون 11 پرو دقیقا همانند نسخه استاندارد آی‌فون 11 از تراشه A13 بایونیک اپل بهره خواهند برد. بر اساس ادعای اپل، تراشه مذکور با قابلیت های ویژه یادگیری ماشینی فراتر از یک اسمارتفون عمل میکند. پردازنده‌ی A13 Bionic بالغ بر ۸.۵ میلیارد ترانزیستور و ۶ هسته‌ی پردازشی، شامل ۲ هسته‌ی قدرتمند و ۴ هسته‌ی کم‌مصرف را در بطن خود دارد.
یکی از اصلاحات دیگر آیفون های جدید، به سیستم فیس آی‌دی مربوط می‌شود. اکنون این سیستم در زوایای بیش‌تری عمل خواهد کرد.

smart city

دوربین

نمای پشتی آیفون‌های جدید، اصلی‌ترین تفاوت ظاهری است که گوشی های جدید آیفون را از گوشی های قبل متمایز می کند. سیستم دوربین جدید یکی دیگر از تغییرات شاخص آی‌فون‌های 2019 به‌شمار می‌رود. حسگر جدید شامل یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض با میدان دید 120 درجه‌ای است و در کنار دوربین‌های تله‌فوتو و عریض قرار می‌گیرد.

آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس در رنگ‌های سبز، خاکستری، نقره‌ای و طلایی با قیمت های جدید عرضه می شود. قیمت‌گذاری آی‌فون 11 پرو از رقم 999 دلار آغاز خواهد شد؛ در حالی‌که قیمت‌گذاری آی‌فون 11 پرو مکس از 1099 دلار شروع می‌شود.

در زیر می توانید جدولی از مقایسه  دو گوشی 11 پرو 11 پرو مکس

5/5 - (2 امتیاز)

نظر شما چیه؟

17 − 10 =