16.5 C
تهران
۱۴۰۳-۰۲-۰۸
مجله تک دیتا
علمی و آموزشی

آموزش انتقال فایل با وای فای با برنامه FileDrop

برنامه ارسال اطلاعات با وای فای

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید فایل ها و اطلاعات خود را از کامپیوتر و یا موبایل خود به یک دیگر انتقال دهید . پس از این آموزش دیگر نیازی نیست که توسط کابل این کار را انجام دهید . امروزه در تمامی خانه ها اینترنت وای فای وجود دارد و شما برای انجام این کار فقط کافی است که دستکاه هایی که قصد دارید اطلاعات خود را بین آن ها به اشتراک بگذارید را به این شبکه WiFi متصل کنید .

نرم‌افزارهای زیادی برای اشتراک‌گذاری و انتقال اطلاعات وجود دارد. برخی نیاز به سیستم احرازهویت و Pair-to-Pair پیچیده‌ای دارند یا باید یک شبکه Ad-Hoc راه‌اندازی شود ولی اپلیکیشن Filedrop کارکرد بسیار جالبی دارد.

این نرم افزار برای کامپیوتر ها و سیستم عامل های اندروید رایگان است و در فروشگاه گوگل پلی قابل دانلود است ولی برای سیستم عامل IOS شما باید سه دلار برا فعال سازی برنامه بپردازید .

برنامه ارسال اطلاعات با وای فای

کافی است فایل‌ها و اطلاعات خود را داخل این اپلیکیشن بریزید و کامپیوتر یا دستگاه مقصد را انتخاب کنید تا فایل‌ها بدون نیاز به کابل یا سیستم‌هایی مانند بلوتوث برای سیستم مقصد ارسال شوند. برنامه Filedrop از بسترهای ارتباطی بی‌سیم وای‌فای برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند. این اپ برای انتقال فایل‌های عکس و ویدیو روی یک شبکه وای‌فای خانگی پرسرعت بسیار کاربردی است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه این است که نیازی نیست سرویس اینترنت شما حجم داشته باشد در واقع مودم و شبکه وای فای به عنوان یک واسط برای شما عمل خواهد کرد .

امیدواریم این برنامه هم مورد توجه شما قرار گرفته شده باشد . نظرات و پیشنهاد های خود را با ما در میان بگذارید . شما چه برنامه هایی را برای انتقال فایل توسط وای فای میشناسید ؟

Rate this post

نظر شما چیه؟

5 × دو =